«ΝΕΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ»: ΣΥΝΕNTΕΥΞΗ ΣΤΟ SIRMA.INFO (12-1-2015)

Ο υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ στην Α Θεσσαλονίκης μίλησε και για κίνδυνο GREXIT. Ο δρόμος που θέλει να ακολουθήσει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι δρόμος αδιέξοδος. Δρόμος χωρίς επιστροφή. Ολέθριος όσον αφορά στην διαχείριση της οικονομίας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Είμαστε στην πόρτα της εξόδου από τα μνημόνια. Με αυτά που ισχυρίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να φέρει νέα μνημόνια ή να οδηγήσει την χώρα σε μια τυφλή σύγκρουση με την Ευρώπη και τους δανειστές» συμπλήρωσε ο κ. Σιμόπουλος.

Ερωτώμενος για την προοπτική με τη ΝΔ τόνισε πως πρέπει «να συνεχίσουμε αυτήν την πορεία. Μέσα από μεταρρυθμίσεις, ξεκίνησε να δίνει έναν χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης στην αρχή που θα επιταχύνεται συνεχώς. Μιλάμε για 3-3,5%το 2015».

«Ενώ ο κόσμος είναι οργισμένος, δικαίως, είμαστε τώρα στο τέλος της διαδρομής. Τα πρώτα σημάδια φαίνονται, όπως το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, η ιατρική περίθαλψη στους ανασφάλιστους ή οι 100 δόσεις για τα χρέη στο δημόσιο.

Αυτή η πορεία πρέπει να συνεχιστεί μέχρι την πλήρη έξοδο από τα μνημόνια, διαφορετικά άλλες πολιτικές μπορεί να φέρουν νέα μνημόνια και βέβαια το πρόβλημα θα είναι πάλι σε αυτούς που σήμερα έχουνε πολύ μεγάλα προβλήματα» επανέλαβε ο κ. Σιμόπουλος.

Στις προτεραιότητες του αν εκλεγεί στην επόμενη Βουλή ανέφερε την ενίσχυση της ιδιωτικής οικονομίας και της επιχειρηματικότητας «ώστε να απορροφήσουμε την ανεργία, μέσα από την προσέλκυση επενδύσεων μικρών, μεσαίων και μεγάλων γιατί το κύριο πρόβλημα είναι η ανεργία του ιδιωτικού τομέα και κυρίως των νέων».

Παράλληλα έκανε λόγο για εξορθολογισμό της λειτουργίας του κράτους. «Ένα κράτος που πρέπει κυρίως να μείνει στα θέματα υγείας, παιδείας, πρόνοιας και πολιτισμού» σημείωσε.

Για την Θεσσαλονίκη σημείωσε πως «μπορεί να γίνει ένας κόμβος συνδυασμένων μεταφορών μέσα από την Εγνατία Οδό, τους κάθετους άξονες και σε συνδυασμό με τα έργα στα Λιμάνια και τις παραχωρήσεις στα αεροδρόμια, μπορούμε να προσελκύσουμε επενδύσεις πολύ μεγάλες, που αυτό σημαίνει νέες θέσεις εργασίας».

Ερωτώμενος για το Μετρό εξέφρασε την ελπίδα ότι μπορεί να παραδοθεί το 2018. Ζήτησε να βρεθεί ο κοινός τόπος για να επανεκκινήσει το έργο. Στο κάδρο των ευθυνών βάζει τον δήμο Θεσσαλονίκης για το σταθμό Βενιζέλου ενώ για την συνολική καθυστέρηση αποδίδει την κύρια ευθύνη στις ανώριμες μελέτες με τις οποίες δημοπρατήθηκε το έργο, στον υπερβολικό όγκο των αρχαιολογικών ανασκαφών και στην μη έγκαιρη παράδοση των χώρων.