ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BRANDING ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης να αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για το branding της πόλης, ο αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση…«Με χαρά πληροφορηθήκαμε ότι ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης, έχει αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για το branding της Θεσσαλονίκης.
Χαιρετίζουμε την παραπάνω ενέργεια που κινείται στη σωστή κατεύθυνση και αποτελεί , συνέχεια της πρωτοβουλίας «Thessaloniki Forward» την οποία παρουσίασε τον Απρίλιο η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του αντιπροέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Δημήτρη Αβραμόπουλου και της υπεύθυνης του Τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης, Όλγας Κεφαλογιάννη.
Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός, κάτι που για να επιτευχθεί απαιτεί τον συντονισμό όλων των φορέων της πόλης.
 Η δημιουργία λογοτύπου και brand name αποτελεί μια αρχή, η οποία για να έχει καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει να οδηγήσει και στη δημιουργία ενός πολυμεσικού portal για την πόλη, όπως παρουσιάσαμε στα πλαίσια της πρωτοβουλίας Thessaloniki Forward »

.

<!–[if gte mso 9]>