Δ.Τ. Με «δόλο» και «εν κρυπτώ» το Υπουργείο Υποδομών απαξιώνει τις εταιρίες του

Με μέθοδο, επιμονή και υπομονή, ιδιότητες που δεν διαθέτει στις υπόλοιπες δραστηριότητές του, το Υπουργείο Υποδομών απαξιώνει τις εποπτευόμενές του δημόσιες εταιρίες. Απώτερός του σκοπός είναι να τις κλείσει όχι γιατί έχει μεταστραφεί υπέρ ενός μικρότερου δημόσιου τομέα, αλλά διότι αφενός δεν διαθέτει ικανές διοικήσεις και αφετέρου θέλει να ικανοποιήσει την κεντρική γραφειοκρατία του υπουργείου, στην οποία πλέον με καρατομήσεις ικανών  στελεχών έχει φροντίσει να προωθήσει, αναξιοκρατικά, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
            Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αναφέρομαι στις εταιρίες ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε. που δημιουργήθηκαν για να υλοποιήσουν έργα με την ευελιξία την οποία δεν έχουν τα υπουργεία, με την προϋπόθεση, όμως, ότι οι διοικήσεις τους θα έχουν ικανότητα παραγωγής έργου.
         Στην πρώτη, ήδη έχει αποσταλεί εγκύκλιος για μετατάξεις, ενώ εδώ και τέσσερα χρόνια δεν της έχει δοθεί ευκαιρία για δημοπράτηση ούτε έργων που αποτελούν υπόλοιπα άλλων έργων (π.χ. τμήμα του Κασσάνδρα-Ποτίδαια και το Θέρμη-Πολύγυρος).
            Κλείνοντας την Εγνατία, χάνεται η σημαντικότατη τεχνογνωσία της, όχι μόνο στον τομέα των έργων, αλλά και των διοδίων και του κατασκευαστικού τομέα στο εξωτερικό.
            Από τη δεύτερη έχει μεταφέρει στο υπουργείο το ΣΔΙΤ κατασκευής σχολείων για την Κεντρική Μακεδονία, ενώ σε αυτό μεταβιβάζεται η ιδιοκτησία της Στοάς του Αγίου Μηνά.
            Τέλος, να θυμίσω ότι όλα τα παραπάνω παραδείγματα έχουν σχέση με τη Θεσσαλονίκη. Πώς λέμε κυβέρνηση της αποκέντρωσης; Το αντίθετο.