ΚΑΙ ΜΕ REO ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Αποκαλυπτικός ήταν χθες ο κ.Σπίρτζης για τον ΟΑΣΘ. Εξήρε το κοινωνικό του έργο (μετακινήσεις ανέργων, ρέστα κλπ), αλλά για την ποιότητα των υπηρεσιών δεν ανέφερε λέξη. Άλλωστε και με REO δωρεάν μπορεί να μετακινείται ο κόσμος.
Εκεί, βέβαια, που ξεπέρασε ακόμη και τον εαυτό του ήταν η διαβεβαίωση ότι σε ένα χρόνο θα κυκλοφορούν 100-150 νέα λεωφορεία. Πως θα γίνει αυτό χωρίς να έχει γίνει η σχετική προκήρυξη κανείς δεν ξέρει.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση σκοπεύει να «εκσυγχρονήσει», μέσω της ΕΛΒΟ, λεωφορεία των οποίων έχει λήξει η άδεια η είναι υπό απόσυρση, θέμα το οποίο πρέπει να διερευνηθεί σε επίπεδο νομιμότητος περισσότερο.
Όσο για την ΕΛΒΟ, ρίχνοντας τη μπάλα στη κερκίδα, ομολόγησε την κυβερνητική αποτυχία λέγοντας ότι μετά την εκκαθάρισή της θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία μέσω ΣΔΙΤ ή μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών (;) για να κατασκευασθεί μέρος του στόλου των λεωφορείων.
Τελικά η περίφημη «από ιδιωτικοποίηση» του ΟΑΣΘ και η ανασυγκρότηση της ΕΛΒΟ αποτελούν άλλα δύο κορυφαία παραδείγματα αποτυχίας κυβερνητικών πολιτικών.
Το μάρμαρο, φυσικά, το πληρώνουν τελικά πάντα οι πολίτες