ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ.

Σε συνέντευξή μου στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής» υπήρχε ερώτηση σχετική με τον ΟΑΣΘ. Παρακάτω ακολουθεί η ερώτηση και η απάντησή μου:
«Πολύ κουβέντα γίνεται και για τον ΟΑΣΘ, όπου είχαμε συχνές στάσεις και απεργίες, αλλαγή στη διοίκηση και συνεχή προβλήματα. Θεωρείτε επιτυχημένο το έργο της σημερινής κυβέρνησης για τη βελτίωση της κατάστασης στους δρόμους της Θεσσαλονίκης; Και τι πορεία πρέπει να ακολουθηθεί μετά την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του οργανισμού; Ιδιωτικοποίηση, ΣΔΙΤ, χωρισμός του Οργανισμού ή τι;

Η παρούσα κυβέρνηση παρέλαβε έναν ΟΑΣΘ που συνηθίζω να λέω ότι αν παρέμενε υπό την διοίκηση ΣΥΡΙΖΑ ,στο τέλος οι Θεσσαλονικείς θα μεταφέρονται με REO. Κατάφερε, με τη μεγάλη συμβολή της πρόσφατα απελθούσης διοίκησης ,να τον ανατάξει. Ο ΟΑΣΘ είναι σήμερα σε καλύτερη κατάσταση, χωρίς να έχουν φτάσει οι υπηρεσίες του στο επιθυμητό για όλους επίπεδο. Το πρόβλημα με τους παλιούς μετόχους και τους εργαζομένους παραμένει. Για τους τελευταίους πιστεύω ότι η νέα διοίκηση θα βρει λύση. Η λύση, όμως, πρέπει να προέλθει μέσα από αμοιβαίους συμβιβασμούς προς όφελος του επιβατικού κοινού. Για τους παλιούς μετόχους πιστεύω ότι η λύση πρέπει να βρεθεί μέσα από την ιδιωτικοποίηση του οργανισμού με το δημόσιο πιθανώς να διατηρεί ένα ποσοστό. Χωρίς να αγνοώ ορισμένες νομικές παραμέτρους πιστεύω ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία μπορεί να βρεθεί και ένας τρόπος αποζημίωσης των παλαιών μετόχων. Να σκεφτείτε κύριε Οικονόμου ότι υπάρχουν μικρομέτοχοι που αγόρασαν από το υστέρημα τους μετοχές λίγο πριν την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.»