0

Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής καιMarketing Θεσσαλονίκης να αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακούσχεδίου για το branding της πόλης, ο αναπληρωτής γραμματέας Παραγωγικών Τομέωντης ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση…«Μεχαρά πληροφορηθήκαμε ότι ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και MarketingΘεσσαλονίκης, έχει αναθέσει σε εταιρεία την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου γιατο branding της Θεσσαλονίκης.

 

Χαιρετίζουμε την παραπάνω ενέργεια που κινείται στη σωστή κατεύθυνση καιαποτελεί , συνέχεια της πρωτοβουλίας «Thessaloniki Forward» την οποίαπαρουσίασε τον Απρίλιο η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη,παρουσία του αντιπροέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Δημήτρη Αβραμόπουλουκαι της υπεύθυνης του Τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης, ΌλγαςΚεφαλογιάννη.

 

Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός, κάτι που για ναεπιτευχθεί απαιτεί τον συντονισμό όλων των φορέων της πόλης.

 

 Η δημιουργία λογοτύπου και brand name αποτελεί μια αρχή, η οποία γιανα έχει καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει να οδηγήσει και στη δημιουργία ενόςπολυμεσικού portal για την πόλη, όπως παρουσιάσαμε στα πλαίσια της πρωτοβουλίαςThessalonikiForward ».