ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ; ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ.

Επειδή την Κυριακή ψηφίζουμε για την Ευρώπη, αλλά κυρίως και για την Ελλάδα αντιγράφω παρακάτω, με ακρίβεια και σχολιάζω κατόπιν ένα ρεπορτάζ του Δημήτρη Δελεβέγκου στο Capital.gr. Γράφει συγκεκριμένα:
«Συνολικά 43 νεκροί από 37 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα καταγράφηκαν, κατά την τριετία 2016-2018, στο δρόμο Πατρών-Πύργου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.»
Η έρευνα αντικατοπτρίζει πλήρως την αδυναμία-ανικανότητα της κυβέρνησης να απορροφήσει Ευρωπαϊκούς πόρους, ιδιότητες οι οποίες έχουν ισχυρή επίδραση στο εσωτερικό της χώρας, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο, αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό.
Παράλληλα αναδεικνύει επιτακτικά την ανάγκη να κατανοήσουν όσοι έχουν θέσεις ευθύνης, στη συγκεκριμένη περίπτωση οι κυβερνώντες, ότι η επιτάχυνση έργων υποδομής κυρίως στους οδικούς άξονες «σώζει ζωές».
Γι’ αυτό δεν πρέπει να κωλυσιεργούν όταν πρόκειται να πάρουν αποφάσεις.
Γι’ αυτό προφανώς δεν πρέπει να ακυρώνουν δημοπρατήσεις έργων, όπως έκαναν στον άξονα Πάτρα-Πύργος και να το «σπάνε» έπειτα σε μικρότερα, με σκοπό να εξυπηρετήσουν φιλικές εταιρίες.
Γι’ αυτό πρέπει να πιέζουν τους εργολάβους να τελειώνουν τα έργα εντός των χρονοδιαγραμμάτων και τέλος γι’ αυτό πρέπει να επιλέγονται άνθρωποι ικανοί να διαχειρισθούν όλα τα προηγούμενα.
Ακούει κανείς στην ηγεσία του υπουργείου υποδομών; Δυστυχώς, ΟΧΙ!