ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΞΑΓΡΙΩΝΟΝΤΑΙ. (Στο SkaiTv, στις 29-7-21 για την επίθεση στο Μητροπολίτη Βαρνάβα)

Καταρχήν, το περιστατικό με τον Μητροπολίτη Βαρνάβα έγινε στην Ευκαρπία όχι στη Νεάπολη. Έτσι όπως δείχνετε τις εικόνες από αριστερά είναι ο Δήμαρχος Παύλου Μελά, ο οποίος φαίνεται όρθιος και από δεξιά του είμαι εγώ. Απλώς με κρύβουν οι παπάδες. Ήταν η πρώτη φορά που ο αστυνομικός μου χρειάστηκε να έρθει κοντά μου, φοβούμενος ότι θα τις φάω.
Ήταν ένα επεισόδιο, το οποίο βέβαια είναι μεμονωμένο. Ο συγκεκριμένος κύριος ήταν εκεί από την αρχή της λειτουργίας του εσπερινού και παρακολουθούσε, μάλιστα, με κατάνυξη. Ήξερε όμως ότι στο τέλος θα μιλήσει ο ιεράρχης για το θέμα του εμβολιασμού. Με λίγα λόγια του την είχε στημένη και πετάχτηκε. Ήταν η συντριπτική μειοψηφία από το εκκλησίασμα. Οι μειοψηφείες συνήθως φωνάζουν. Βέβαια, έμαθα ότι την επόμενη μέρα, στην λειτουργία την πανηγυρική ανήμερα, πήγε πάλι στην εκκλησία και ήταν μια χαρά. Δηλαδή ουσιαστικά ζήτησε συγγνώμη. Θεωρώ ότι ήταν ένας άνθρωπος, που για κάποιο λόγο είχε «γκάζια» εκείνη την μέρα και μάλιστα καταφέρθηκε εναντίον ενός δεσπότη, ο οποίος βρίσκεται κοντά στο ποίμνιο του και κοινωνικά. Είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος είναι συνέχεια στην Αθήνα, ασχολείται με τα κοινωνικά προβλήματα και προωθεί μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση πάρα πολλά θέματα. Εκείνο που έχω, επίσης, να πω είναι ότι δεν είναι ο μόνος ιεράρχης που λέει συνεχώς ότι δεν είναι θέμα εκκλησιαστικής πίστης ο εμβολιασμός, αλλά ιατρικό.
Ξέρω εκκλησιαστικές οργανώσεις που λειτουργούν ως κοινόβια και δεν επιτρέπουν ούτε τους βουλευτές, λόγω του κορονοϊού, να τους επισκεφθούν ενώ εκεί έχουν εμβολιαστεί οι πάντες. Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται ακόμη και ο μητροπολίτης Ιουστίνος. Προχτές είχαμε τη λειτουργία του Αγίου Παντελεήμωνος, όπου ανέφερε τα ίδια θέματα .Μέσα στην εκκλησία ήταν λίγοι άνθρωποι. Οι περισσότεροι ήταν έξω. Θεωρώ ότι το γεγονός στην Ευκαρπία αποτέλεσε μία έξαρση. Επειδή παρακολουθώ λειτουργίες, ήταν ένα μεμονωμένο φαινόμενο, το οποίο ο μητροπολίτης το αντιμετώπισε με ηρεμία, συνέχισε το λόγο του, λειτουργικά και εκκλησιαστικά.
Θεωρώ ότι όποιοι πιστεύουμε στον εμβολιασμό πρέπει να είμαστε ήρεμοι, να πείθουμε, κυρίως να πείθουμε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει και υποχρεωτικότητα σε ειδικές κατηγορίες.
Η πορεία των αρνητών στη Θεσσαλονίκη είχε μεγαλύτερο όγκο σε σχέση με την αντίστοιχη στην Πάτρα. Δεν είναι, όμως, κάτι σημαντικό, αν και υπάρχει ως φαινόμενο μέσα στην κοινωνία. Υπάρχουν αυτοί που πιστεύουν ότι υπάρχει μια παγκόσμια συνομωσία. Υπάρχουν, όμως, άνθρωποι, που βρίσκονται και δίπλα μου, οι οποίοι φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο, αλλά προσέχουν πάρα πολύ, είναι ουσιαστικά μέσα σε μία γυάλα. Πιστεύουν ότι υπάρχει ο κορονοϊός, αλλά φοβούνται να κάνουν το εμβόλιο. Αυτούς πρέπει να πείσουμε. Για τους αρνητές, οι οποίοι ιδεολογικοποιούν το θέμα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, αλλά πιστεύω ότι σιγά – σιγά η προσπάθειά τους θα ξεφτίσει.