Ποια είναι η έννοια του δημοσίου συμφέροντος και ο σημαντικός ρόλος των προσώπων.

Ποια είναι η έννοια του δημοσίου συμφέροντος και ο σημαντικός ρόλος των προσώπων. Ως Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων την περίοδο 2012-2014 ήμουν ένας από αυτούς που ασχολήθηκαν με το έργο Άκτιο-Αμβρακία. Το έργο ήταν σπασμένο και δημοπρατημένο σε τέσσερις εργολαβίες με πολύ μεγάλο πρόβλημα στις τρεις από αυτές. Στις δύο εξ αυτών φροντίσαμε και υποκαταστήσαμε τον έναν εργολάβο της κοινοπραξίας και έτσι τα έργα επανεκκίνησαν, αλλά το 2015 πάλι σταμάτησαν. Τότε θα μπορούσε ο αρμόδιος υπουργός κ. Σπίρτζης να κάνει συμπληρωματικές συμβάσεις στις εργολαβίες και έτσι θα είχε παραδοθεί το έργο πριν από δύο χρόνια. Δεν το έκανε όμως για τους δικούς τους λόγους, παρά την εισήγηση της υπηρεσίας και την σύμφωνη γνώμη της διαχειριστικής αρχής.
Ένα έργο το οποίο, αν είχε τότε παραδοθεί, θα είχε συμβάλει στη μείωση του αριθμού των ατυχημάτων και των ανθρώπινων ζωών. Αλλά αυτό δεν έγινε γιατί ο αρμόδιος υπουργός είχε μια άλλη άποψη για το δημόσιο συμφέρον. Ήταν η ίδια άποψη που τον ανάγκασε να χωρίσει σε 4 εργολαβίες το έργο Πάτρα-Πύργος.
Η παρούσα κυβέρνηση με τον σημερινό υπουργό φρόντισε να επαναδημοπρατήσει το συγκεκριμένο έργο, χωρίς ιδεοληψίες, με γνώμονα το πραγματικό δημόσιο συμφέρον.
Ποιος μπορεί να πει σε κάποιον που χάνει τον άνθρωπό του σε δυστύχημα για δημόσιο συμφέρον; Ελπίζω τα στελέχη της αντιπολίτευσης και τα μέλη της παρούσας επιτροπής να αλλάξουν άποψη για το τι είναι δημόσιο συμφέρον γιατί πάνω από όλα προέχουν οι ζωές των πολιτών και η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων, η οποία βελτιώνει την καθημερινότητά τους και εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Τα έργα πρέπει να τελειώνουν γρήγορα πέρα από κομματικές ιδεοληψίες.
Παρέμβασή μου στην Διαρκή επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου στη συζήτηση για το έργο “Υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου από χ.θ. 0+000 έως χ.θ. 48+500”.