Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί, ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε τις αστικές συγκοινωνίες σε τραγική κατάσταση.

Η Εγνατία Οδός ανέκαμψε αναπτυξιακά καθώς της έχει ανατεθεί το πρόγραμμα της οδικής ασφάλειας, ύψους 450 εκ € το οποίο αφορά παρεμβάσεις σε όλη την Ελλάδα. Επίσης θα έχει κύριο ρόλο καθώς θα είναι ο κύριος μέτοχος της εταιρείας «Μετάβαση ΑΕ» που αφορά στην απολιγνιτοποίηση και τη δίκαιη μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας. Επιπλέον στην Εγνατία Οδό ΑΕ μπορεί να ανατεθεί λόγω του know how που διαθέτει και το Μητρώο Υποδομών. Η νέα διοίκηση της Εγνατίας οφείλει να φέρει γρήγορα και το αναλογικό διόδιο και την κάρτα πολλαπλών διαδρομών για να μειωθεί το κόστος των μετακινήσεων κυρίως όσων χρησιμοποιούν την οδό συχνά.
Η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας είναι ένα έργο απαραίτητο, γίνονται ήδη πρόδρομες εργασίες και θα γίνουν άμεσα αρχαιολογικές τομές ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο του μετρό της Θεσσαλονίκης στο οποίο μέχρι σήμερα έχουν δαπανηθεί σε αρχαιολογικές ανασκαφές 135 εκ€. Ούτε να είχαμε βρει τον τάφο του Μ. Αλεξάνδρου. Το μέλλον θα είναι κριτής των θέσεων μας για το σταθμό στη Βενιζέλου. Αν το συμβούλιο της επικρατείας απορρίψει την ένσταση τότε θα έχουμε ένα σταθμό μουσείο διαφορετικά θα πρέπει να αποδείξουν όσοι συμμετείχαν στην ένσταση ότι η πρότασή τους ήταν βιώσιμη.
Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί, ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε τις αστικές συγκοινωνίες σε τραγική κατάσταση. Σήμερα με τις ενέργειες του αρμόδιου υπουργείου η κατάσταση έχει βελτιωθεί. Κυκλοφορούν πλέον 400 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη και θα προχωρήσει άμεσα ο διαγωνισμός προμήθειας 1000 νέων λεωφορείων που θα ενταχθούν στους στόλους των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας.
Τοποθέτησή μου στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου για την Εγνατία Οδό και τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.